The Movement

The Movement is een dansgroep voor de leeftijd 16 jaar en ouder. Elke week worden er nieuwe elementen geoefend die uiteindelijk zullen leiden tot een complete en toffe choreografie. Daarnaast wordt er ook gewerkt aan onze conditie, techniek, houding, kracht en lenigheid.

The Movement traint iedere vrijdagavond van 19:00 tot 20:00 uur.

The Dance Squad

The Dance Squad was onze allereerste groep binnen Dansvereniging Doe Je Dans. Deze leuke groep is voor jongens en meiden tussen de 12 en 15 jaar. Tijdens deze lessen worden veel verschillende dansstijlen uitgevoerd op leuke muziek van nu. Naast de gezellige sfeer houdt deze groep ook van een stevige warming up en trainen we onze kracht en lenigheid.

The Dance Squad traint iedere vrijdagavond van 18:00 tot 19:00 uur.

Kidz Swing

Kidz Swing is een dansgroep voor jongens en meiden tussen de 6 en 11 jaar. Bij Kidz Swing wordt op een speelse manier lesgegeven en worden nieuwe dansbewegingen opgedaan. Ook maken zij kennis met de verschillende dansstijlen. Tijdens de lessen van Kidz Swing wordt veel geleerd. Van zowel vrije bewegingen tot nieuwe danspassen, gezichtsuitdrukkingen en coördinatie. Ook leren we hoe de techniek van de danspassen in elkaar zit. Met het gebruik van dansspellen wordt de les extra leuk!

Kidz Swing traint iedere vrijdag van 17:00 tot 18:00 uur.

Mini Moves

Mini Moves is een dansgroep voor de allerkleinsten. Kinderen tussen de 3 en 5 jaar zijn van harte welkom. Bij Mini Moves wordt op een speelse manier lesgegeven. Het is een combinatie van sport en spel waarbij de kleuters geprikkeld worden in hun eigen fantasie en bewegingen. Daarnaast worden ook de grove motoriek en sociale ontwikkelingen gestimuleerd. De kinderen bewegen op muziek, spelen dansspelletjes en maken gebruik van materialen en attributen. Tijdens de lessen wordt gebruik gemaakt van vrolijke kinderliedjes, die zij zullen herkennen.

Mini Moves traint iedere vrijdag van 16:00 tot 17:00 uur.

Impulse

Impulse is een dansgroep voor kinderen met een verstandelijke beperking en/of gedragsproblematieken. Fantasie en creativiteit staan hierbij voorop. In groepsverband wordt iedere leerling uitgedaagd om op zijn eigen niveau te stralen! We beginnen met een warming-up en oefenen verschillende dansjes. Duidelijkheid, structuur en plezier staan in deze les centraal!

Impulse traint iedere donderdag van 17:00 tot 18:00 uur.

Wil je ook komen dansen?

Schrijf je dan nu snel in!