the movement

The Movement

The Movement is een dansgroep voor de leeftijd 18 jaar en ouder. Elke week worden er nieuwe elementen geoefend die uiteindelijk zullen leiden tot een complete en toffe choreografie. Daarnaast wordt er ook gewerkt aan onze conditie, techniek, houding, kracht en lenigheid.

The Movement traint iedere donderdagavond van 19:00 tot 20:00 uur met Cindy en Eline

the dance squad2

The Dance Squad

The Dance Squad is voor dansers van 15 t/m 18 jaar. Tijdens deze lessen worden veel verschillende dansstijlen uitgevoerd op leuke muziek van nu. Naast de gezellige sfeer houdt deze groep ook van een stevige warming up en trainen we onze kracht en lenigheid.

The Dance Squad traint iedere vrijdagavond van 19:00 tot 20:00 uur met Cindy en Eline.

the junior crew
The Junior Crew

The Junior Crew is een dansgroep voor de leeftijd 11 t/m 14 jaar. The Junior Crew zit vol talent en dat is goed te zien in de les. Tijdens de lessen spat de energie er af en is het tijd om even helemaal los te gaan. We laten jullie steeds meer kennismaken met de verschillende danstechnieken en zetten samen een leuke, strakke dans in elkaar!

The Junior Crew traint iedere vrijdag van 18:00 tot 19:00 uur met Cindy en Eline.

kidz swing
Kidz Swing

Kidz Swing is een dansgroep voor kinderen van 7 t/m 10 jaar. Bij Kidz Swing wordt op een speelse manier lesgegeven en worden nieuwe dansbewegingen opgedaan. Ook maken zij kennis met onze verschillende dansstijlen. Tijdens de lessen van Kidz Swing wordt veel geleerd. Van zowel vrije bewegingen tot nieuwe danspassen, gezichtsuitdrukkingen en coördinatie. Ook leren we hoe de techniek van de danspassen in elkaar zit. Met het gebruik van dansspellen wordt de les extra leuk!

Kidz Swing traint iedere vrijdag van 17:00 tot 18:00 uur met Cindy en Eline.

impulse
Impulse

Impulse is een dansgroep voor kinderen met een verstandelijke beperking en/of gedragsproblematieken. Fantasie en creativiteit staan hierbij voorop. In groepsverband wordt iedere leerling uitgedaagd om op zijn eigen niveau te stralen! We beginnen met een warming-up en oefenen verschillende dansjes. Duidelijkheid, structuur en plezier staan in deze les centraal!

Impulse traint iedere donderdag van 17:00 tot 18:00 uur met Cindy, Britt & Corien.

Wil je ook komen dansen?

Schrijf je dan nu snel in!